søndag 13. mars 2011

Utfordring

Ja, da har jeg blitt ferdig med utfordringen fra Scrappekammeret... Vet ikke helt hva jeg synes om resultatet, siden jeg ikke har så mye utstyr. Men til å ikke ha så mye, så er vel resultatet helt greit ;) Får litt vårstemning av det, og det er jo deilig, nå som vi venter på at snøen skal bli borte! Håper våren kommer snart - for nå er jeg lei av vinteren! :P

Og her er resultatet:


Har drevet med andre prosjekter også - de blir lagt ut etterhvert... :)

Ha en fin kveld!

7 kommentarer:

  1. Syns kortet ditt ble flott jeg! Man må jo ikke ha all verden av utstyr så lenge man er kreativ.
    Tuusen takk for at du deltar hos Scrappekammeret!
    Klem, Yvonne

    SvarSlett
  2. Takk for det :) Nei, man må jo ikke det :) Nå er jeg jo kun i startfasen, så har ikke fått kjøpt inn alt det nødvendige heller ;) Har ingen motivstempler for eksempel - eller tusjer, så det er det neste som står på ønskelista :)

    SvarSlett
  3. den var søt og fin =) velkommen vår <3 så mye du har utformet på bloggen din allerede!

    Jeg skjønner liksom ikke helt hvordan bloggen fungere helt så min ser litt kjedelig ut med bilde etter bilde etter bilde.. vil gjerne skrive innlegg, inspirasjonskilder etc. også på "Forsiden" og rullegardinene på siden.. Hm.. får surre mer inne her =)

    Gleder meg til å se mer du legger ut :) Klemmer

    SvarSlett
  4. Jeg synes resultatet ditt var kjempegreit! LIkte de herlige fargene, sommerfuglene (altså stempelet) Og den lekre blomsterpynten!

    Tusen takk for bidraget ditt til Scrappekammeret!

    SvarSlett
  5. Elisabeth: Takk, søta! Ja, velkommen o du herlige vår! :D Ja, du får surre litt til på bloggen, så blir det bra :) Gleder meg til å se andre ting du tegner/lager! Klem! <3

    Grethe: Tusen takk for det! Er koselig å høre! :)

    SvarSlett
  6. Kjempeflott løsning på skissa vår!
    Tusen takk for at du deltar hos Scrappekammeret!
    Håper du blir med på vår lifte-utfordring - den ble lagt ut i dag ;)
    --klem--

    SvarSlett
  7. Anette: Tusen takk! Ja, den skal jeg være med på! Gleder meg til å begynne på den!
    Klem

    SvarSlett