mandag 23. mai 2011

Boksen med det rare i

Satt og kjeda meg her om dagen - henta innpakninga til nattkremen min, og satte i gang... Visste ikke helt hva jeg ville gjøre, men ble veldig fornøyd med resultatet! Det ble en søt, liten boks ;) Og den heldige som skal få denne, er min kjære sjef, som er så snill og arrangerer sommerfest for oss <3 Det gleder meg med masse til! Vi er en så bra gjeng atte :D

Her får du se den lille, søte esken :)
(beklager den dårlige bildekvaliteten)






Og med denne lille boksen deltar jeg i disse utfordringene:

Da ønsker jeg dere alle en riktig god uke! :D

Tjohoi!

9 kommentarer:

  1. Utrolig lekkert dekorert! Tusen takk for at du deltar hos NordSalten Hobbyklubb.

    -Wenche

    SvarSlett
  2. Lekker boks! Utrolig flott dekorert.
    Tusen takk for at du deltar hos NordSalten hobbyklubb.

    Klem fra Mari

    SvarSlett
  3. For en nydelig boks! Flotte farger og lekkert pyntet. Veldig stilig med den perletråden på toppen. Ha en fortsatt fin lørdag!
    Klem Camilla:)

    SvarSlett
  4. Meget elegant og smuk. Tak fordi du deltager hos Kort O Mania

    SvarSlett
  5. åååå milde himmel denne va utrooolig lekker! tenk at en emalasje kan bli så vakker :D
    takk for at du deltar hos kort o mania!
    klemmmm

    SvarSlett
  6. Takk for det! :) Ja, tenke seg til... ;) Utrolig hva litt stæsj kan gjøre ;)

    SvarSlett
  7. Helt underbar!

    Tack för att du deltar hos Kort o Mania :)

    SvarSlett
  8. Så flott innpakket eske! :) Tusen takk for ditt bidrag til Kort 'o' Mania. Klem fra Jeanette :)

    SvarSlett