tirsdag 31. mai 2011

Restekort

Tenkte jeg skulle slenge sammen et kort av noen rester jeg hadde liggende. Og etterhvert som jeg holdt på, så skjønte jeg... Aha! Her er det lilla som regjerer! Da ble det ikke vanskelig for meg å vite hvem dette skulle bli til... :) Min kjære, søte venninne Linn Jeanette :) Ho eeelsker lilla! :) Og ho er en så bra person, at ho fortjener et kort! ;) Hihi...



Og med dette kortet så deltar jeg på She so cute 12 hos Thats just so cute

(håper ikke Linja ser kortet på bloggen før hun får det da.... :P )

Tjohoi!

5 kommentarer:

  1. et flott lilla kort, heldig er hun som får dette.
    kjekt å få brukt restepapir og samtidig få til et flott kort.
    takk for ditt bidrag. klem pia

    SvarSlett
  2. For et herlig kort! Jeg er også en stor fan av lilla, er jo bare så lekkert! :) Søtt motiv og flott pyntet. Ønsker deg en fin dag!
    Klem Camilla:)

    SvarSlett
  3. Takk for det!
    Ja, lilla er en lekker farge! Liker lilla selv :)
    Klem

    SvarSlett
  4. Så heldig venninne du har da :) Og for et flott kort du har laget. Morsomt når en får brukt rester.
    Beklager sen tilbakemelding fra meg, men har kranglet skikkelig med blogspot i det siste.
    Tusen takk for ditt vakre bidrag til oss.

    Ha en fin dag :)
    Klem Gunn-Elin

    SvarSlett
  5. Ja, er greit å få brukt restene også... :) For det blir jo fort mye av det, og de blir litt glemt... Hvertfall her... ;) Så det er godt å få brukt opp restene!

    SvarSlett