tirsdag 9. august 2011

Et enkelt bursdagskort

Det er rart det der.... Inspirasjonen kommer helst på kvelden/natta...! Klokka er nærmere halv to, og nå er jeg ferdig med et kort jeg skal gi til en veldig god venninne av meg som har bursdag om ti dager :)

Kjenner at jeg er litt trøtt altså! Det er godt jeg jobber sent i morgen! ;)

Her er hvertfall resultatet av mitt bursdagskort laget sent på kvelden ;)




På dette kortet har jeg brukt bazzill fra DCWV "Pastels"
Mønsterarket: ukjent
Kaken og den lille firkanten inni kortet er akvarellark som jeg har farget med ProMarker sin Lavender
Båndene på kaken er faktisk fra et klesplagg jeg har (det båndet som er bak i nakken på klærne) og jeg har tatt litt Diamond Stickles oppå der igjen
Buene på kaken er laget av Liquid Pearls sin Lavender Lace
Halvkulene er fra K&G
Blomstene er fra K&G
Bokstavene på fremsiden har jeg skrevet selv på akvarellark
Alle kantene er svertet med Distress ink sin Dusty Concord
Blomstene på innsiden: ukjent
Stempel på innsiden: ukjent



Nå er det på tide at jeg legger meg!!! :) Natta! :)


6 kommentarer:

  1. Hei Mariann. Et kreativt og flott bursdagskort. Likte det kjempefint. Flott med sitatet inni kortet. Takk for at du deltar hos Kort O Mania.
    Klem

    SvarSlett
  2. detta va knall flott kort! så fint med kaken som er pyntet på toppen å greier :D likte det kjempe godt :D
    takk for ditt bidrag til kort o mania sin utfordring! klemmmm

    SvarSlett
  3. For et lekkert og anderledes kort du har laget!
    Kjempeflott blomsterpynt og nydelige farger.
    Tusen takk for at du deltar hos Kort O Mania.
    Klem Guro

    SvarSlett
  4. Tusen takk for fine kommentarer, jenter :)

    SvarSlett
  5. Nydelig kort du har laget
    Takk for at du deltar hos Kreativ Hobby og lykke til!
    Angella

    SvarSlett