lørdag 21. mai 2011

Kollega blir student

Nå har en kollega av meg kommet inn på skolen hun ville! :) Det er jo kjempeflott for henne, og jeg unner henne alt godt! :) Men det blir veldig trist å miste henne. Hun har vært ansatt i rundt 13 år, og er utrolig flink i jobben sin, så skoene hennes blir vanskelig å fylle - for ingen er som henne ;) <3

Og i den anledning så har jeg selvfølgelig laget et avskjedskort til henne. Kanskje ett litt "uvanlig" kort for meg, siden jeg er litt "enkel" i designet mitt, men det er utrolig gøy å slenge på masse rart på kortet! :) Så dette er vel noe jeg kommer til å fortsette med ;)

Slik ble det:





Har bl.a. brukt blomster, perler og nåler fra K&G, de hvite blomstene som jeg har svertet med distress ink er fra Prima, mønsterark fra nille og panduro, blondebånd fra europris (ja, europris! :P) og Ameline, hyssing fra Søstrene Grene, og kantpunchere fra M.S., sommerfuglene er stanset ut av en puncher jeg kjøpte på Notabene (tror jeg... var en bokhandel hvertfall)


Med dette kortet er jeg med på utfordring hos Anonyme Scrappere, Utfordring #22, TRE
Ble vel kanskje litt i overkant med tre ting litt her og der... Jaja, det var nå sånn det ble ;)

3 perler
3 blomster (x5 faktisk!)
3 sommerfugler
3 nåler (x2)

~~~~~~~~~~~~~

Ha en fortreffelig helg alle sammen! Jeg skal kose meg med jobb om 12 timer, og kino på søndag! :D ENDELIG er "Pirates og the Caribbean: On Stranger Tides" her! :D Gjett om jeg gleder meg!

Tjohoi!

4 kommentarer:

  1. Detter var super lekkert. Nydelige farger og pynt. Herlig!
    Klem fra Trine Lise i Anonyme Scrappere

    SvarSlett
  2. Lekkert, å du var jo kjmpe god med alt stæsjet. Moro å utfordre seg selv litt iblandt:)
    Takk for at du deltar hos AS.
    Marit

    SvarSlett
  3. Takk for det, dere :) Ja, det er gøy å utfordre seg selv litt :)

    SvarSlett