mandag 9. mai 2011

Bursdag og konfirmasjonskort

Jeg hadde fått i oppdrag av min kjære samboer å lage et bursdagskort til hans kamerat som fylte 30 år! :) Så da var det bare å sette seg ned å finne ut av hvordan kortet skulle se ut. Var litt vanskelig, for jeg manlget litt inspirasjon den dagen... :P Så jeg ble ikke heeelt fornøyd med resultatet, men han som fikk kortet ble ikke skuffet hvertfall ;)

Og så var det mamma som skulle i konfirmasjon, så da ble det et konfirmasjonskort til min kjære lille kusine som brått har blitt så stor!! :O Ble litt mer fornøyd med dette kortet, men jeg vet jeg kunne gjort det bedre! :P (er ikke hard mot meg selv i det hele tatt! ;) :P )

Uansett så er det jo veldig gøy å lage kort da! :) Idag har jeg vært å handlet litt småting, og i går var vi i sverige en liten tur, og jeg måtte innom Panduro å kjøpe meg noen ark! :) Så da ble det to blokker med flotte mønsterark! :D Så nå er det bare å begynne med scrappinga! :) *masse nye ark* :D

Anyway.... Her er kortene jeg har laget til både bursdagsbarn og konfirmant :)

Bursdag


Her har jeg brukt embossingblekk og strødd på embossingpulver og varmet. Da ble det denne ru effekten. (pulveret er ikke i noen farge - den er klar)

Og her har jeg tatt på litt Diamond Stickles for å "blinge" opp kortet litt ;)



 Konfirmant



Made with love <3


Og med konfirmasjonskortet er jeg med på en en utfordring hos Sukkersøtt, #123, der oppgaven var å lage et konf.kort i fargene rosa, lilla og hvit (eller blå, grønn og hvit)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar