fredag 22. juli 2011

Bursdagskort

Til lørdag skal jeg være med å feire bursdagen til en kamerat av meg! Det blir koselig! Gleder meg til det! Og i den anledning, så har jeg jo selvfølgelig laget et kort... ;) Blir ingen bursdag uten ;)


 Her har jeg laget mitt eget mønsterark. Først stemplet jeg et ark med et tekststempel. Deretter brukte jeg en mask fra Tim Holtz (klokka) og brukte svamp med distress ink i fargene "faded jeans" og "black soot"

Vanlig bazzill med distress ink i kantene ("black soot")

En litt artig tekst... ;)


Med dette kortet deltar jeg på Utfordring nr. 43 hos Kort o Mania

Ha en god helg alle sammen! :)



3 kommentarer:

  1. Wow vilket läckert kort!!

    Tack för att du deltar hos Kort o Mania :)

    SvarSlett
  2. Nydelig! Det kortet viser hvor flink du blitt på layout og komposisjon! Lekkert, maskulint og personlig. Flott kort og jeg kjenner på meg jeg vil være kreativ også!! Men burde heller gå og legge meg i senga med boka mi så fort som mulig ;P

    Får være kreativ i morgen ;) natta kunstnerMariann <3

    SvarSlett
  3. Tusen hjertlig :) Gøy å gjøre noe annet enn "det vanlige" ;)

    Vi får ta en hobbydag/kveld igjen snart, Elisabeth! ;) <3

    SvarSlett